Bijbanaan schrijft

Mis niks van ons nieuws!

Bijbanaan richt zich nu ook op merkactivaties

Amsterdam – Bijbanaan gaat zich naast het koppelen van jongeren aan bijbanen, nu ook richten op activaties om producten en merken aan deze doelgroep te koppelen! Hiermee gaan we ervoor zorgen dat we met zowel recruitment als met activatie jongeren kunnen bereiken en bewegen.

 

Na twee jaar actief te zijn geweest als recruitmentplatform, is deze stap een logisch! We hebben de know-how van een unieke doelgroep, jongeren tussen de 16 en 21 jaar, die digitaal steeds beter te bereiken valt. Onze opgedane kennis willen we graag delen met merken om samen tot succesvolle activaties te komen. Wij hebben in de recruitment al gewerkt voor mooie bedrijven als BOS Ice Tea, Sissy boy en AH to go en om ze meer te kunnen bieden, is onze activatie dienst een mooie toevoeging.

 

Bijbanaan activatie is live gegaan met een Mocktail Party voor 20 invloedrijke Amsterdamse jongeren (influencers). Zij kregen als eerste de lancering te zien, te horen en te beleven. Er waren daarnaast verschillende merken die zichzelf mochten presenteren aan de jongeren, zoals Dunkin Donuts, Sanature en Ellastiek Amsterdam. Door middel van deze gezellige middag, en al het activiteit op social media, zijn de merken met succes geactiveerd onder de doelgroep. Bekijk HIER de aftermovie!

 

 

Sinds vorig jaar werkt Bijbanaan al nauw samen met KnappeKoppen en delen zij kennis en connecties om jongeren beter te kunnen bereiken en bewegen!

 

______________________________________

Meer informatie is te vinden op onze gloednieuwe website:

www.bijbanaan.nl

Voor vragen, mail ons gerust:

info@bijbanaan.nl